Запис Детальніше

Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства
The forecasting sales as part of planning of the enterprise development
 
Creator Пархоменко, Ольга Петрівна
Parkhomenko, Olga
Пархоменко, Ольга Петровна
 
Subject прогнозування
попит
обсяг продажу
економіко-математичне моделювання
коефіцієнт еластичності
65я5
33(082)
 
Description У статі розглянуто прогнозування обсягу збуту продукції на підприємствах. Запропоновано економіко-математичний метод прогнозування попиту з використанням коефіцієнта еластичності для зниження витрат на управління виробничими запасами та запасами готової продукції в нестабільних умовах функціонування підприємств.
The article deals with the forecasting of sales volumes at the enterprises. The paper considers an economical-mathematical method of demand forecasting using the coefficient of elasticity for reducing the cost of managing industrial inventories and inventories of finished products in unstable conditions of the operation of enterprises.
В статье рассмотрена методика прогнозирования объема сбыта продукции на предприятиях. Предложен экономико-математический метод прогнозирования спроса с использованием коэффициента эластичности для снижения расходов на управление производственными запасами и запасами готовой продукции в нестабильных условиях функционирования предприятий.
 
Publisher Видавницво університету «КРОК»
 
Date 2014-11-10T09:03:55Z
2014-11-10T09:03:55Z
2013-08-06
 
Type Article
 
Identifier Пархоменко О. П. Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства / О. П. Пархоменко // Вчені записки Університету "Крок":. зб. наук. пр. – Вип. 33 – Київ, 2013. – С. 258 – 262.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5187
 
Language uk