Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
|
|
Creator |
Суслова, Тетяна
Співаковський, Сергій |
|
Subject |
маркетингова цінова політика
туристичні послуги методи ціноутворення цінові знижки маркетингові дослідження marketing pricing tourist services methods of pricing price discounts marketing research 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.
The article deals with the issues of consumers' attitude to price factor while choosing tourism services; the segmentation of consumers based on behavioral criteria has been carried out; and the differences regarding sensitivity to the price factor among different consumer segments were studied in the work. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-10T09:54:35Z
2014-11-10T09:54:35Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Суслова Тетяна. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Тетяна Суслова, Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 46-49.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5190 |
|
Language |
uk
|
|