Запис Детальніше

Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
 
Creator Суслова, Тетяна
Співаковський, Сергій
 
Subject маркетингова цінова політика
туристичні послуги
методи ціноутворення
цінові знижки
маркетингові дослідження
marketing pricing
tourist services
methods of pricing
price discounts
marketing research
339.138
 
Description У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.
The article deals with the issues of consumers' attitude to price factor while choosing tourism services; the segmentation of consumers based on behavioral criteria has been carried out; and the differences regarding sensitivity to the price factor among different consumer segments were studied in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-10T09:54:35Z
2014-11-10T09:54:35Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Суслова Тетяна. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Тетяна Суслова, Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 46-49.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5190
 
Language uk