Запис Детальніше

Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників
 
Creator Язвінська, Наталія
Овчиннікова, Анна В.
 
Subject аутсорсинг
маркетинговий аутсорсинг
критерії залучення маркетингового аутсорсингу
вартість маркетингових функцій
outsourcing
marketing outsourcing
criteria of involving marketing outsourcing
cost of marketing services
аутсорсинг
маркетинговый аутсорсинг
критерии обращения к маркетинговому аутсорсингу
стоимость маркетинговых функций
331.105
 
Description У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
The article outlines the features of the domestic companies face while applying to the outsourcing in the field of marketing. The main benefits and risks of giving the tasks to be performed by the external contractors, are analyzed in the work. The criteria to facilitate the decision making on advisability of outsourcing of the marketing services are emphasized, and the situational matrix of expediency of giving the tasks to the external performer are provided in the paper.
В статье рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты основные преимущества и риски от передачи на выполнение внешнему подрядчику задач компании и, особенности компаний - подрядчиков. Выделены критерии, которые упрощают принятие решения о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-10T10:20:57Z
2014-11-10T10:20:57Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Язвінська Н. Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників / Наталія Язвінська, Анна Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 50-53.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5191
 
Language uk