Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
|
|
Creator |
Размус, Віктор
Слободяник, Олена Нуцковський, Богуслав |
|
Subject |
імідж брендy
особистість бренду асоціації з брендами персоніфікація Київстар МТС Life 339.138 |
|
Description |
Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-10T13:10:17Z
2014-11-10T13:10:17Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / Віктор Размус, Олена Слободяник, Богуслав Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 66-70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5195 |
|
Language |
uk
|
|