Запис Детальніше

Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
 
Creator Размус, Віктор
Слободяник, Олена
Нуцковський, Богуслав
 
Subject імідж брендy
особистість бренду
асоціації з брендами
персоніфікація
Київстар
МТС
Life
339.138
 
Description Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів.
Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-10T13:10:17Z
2014-11-10T13:10:17Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / Віктор Размус, Олена Слободяник, Богуслав Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 66-70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5195
 
Language uk