Запис Детальніше

Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description У січні- лютому 2010 р. УАМ восьмий раз поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 р. (виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств - товаровиробників та операторів ринків), а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-11T09:42:36Z
2014-11-11T09:42:36Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Лилик Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні / ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [гол. ред. А. Ф. Павленко]. - 2011. - № 2 (66). – С. 9 - 15.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5197
 
Language uk