Запис Детальніше

Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду
 
Description Ми публікуємо четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу ера "Багато багатьом".
У частині 4 ми намагались розкрити основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю.
Матеріал підготовлено на основі звіту, опублікованого Міжнародною мережею агентств молодіжного маркетингу Youth Research Partners. Фіналізовував звіт Грехем Браун директор Mobile Youth; офіційний партнер мережі в Україні трендвочинговое агентство InTrends.
Звіт складається з п'яти частин і нараховує понад 343 слайдів, в яких відображено 50 ключових трендів, що виявили себе по всьому світу протягом останніх десяти років.
Матеріал, опублікований у частині 4, допоможе поглянути на світ очима молодих людей з різних куточків планети і встановити необхідний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-11T11:35:18Z
2014-11-11T11:35:18Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 28-30.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5201
 
Language uk