Запис Детальніше

Кількісні показники сили бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кількісні показники сили бренду
 
Creator Пустотін, Вадим
 
Subject 339.136
 
Description Що відрізняє бренд від торгової марки? Що це за показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд? Цей тонкий момент перетворення торгової марки на бренд настає тоді, коли сприйняття покупця сформовано вже так, що велика кількість людей готові купувати брендовий продукт регулярно (частіше за продукт конкурентів).
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-11T12:02:23Z
2014-11-11T12:02:23Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Пустотін В. Кількісні показники сили бренду / Вадим Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 37-38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5203
 
Language uk