Кількісні показники сили бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кількісні показники сили бренду
|
|
Creator |
Пустотін, Вадим
|
|
Subject |
339.136
|
|
Description |
Що відрізняє бренд від торгової марки? Що це за показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд? Цей тонкий момент перетворення торгової марки на бренд настає тоді, коли сприйняття покупця сформовано вже так, що велика кількість людей готові купувати брендовий продукт регулярно (частіше за продукт конкурентів).
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-11T12:02:23Z
2014-11-11T12:02:23Z 2011-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пустотін В. Кількісні показники сили бренду / Вадим Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 37-38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5203 |
|
Language |
uk
|
|