Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа
|
|
Creator |
Чумаченко, Андрій
|
|
Description |
Соціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-11T13:10:17Z
2014-11-11T13:10:17Z 2011-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чумаченко А. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / Андрій Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 48-52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5206 |
|
Language |
uk
|
|