Запис Детальніше

Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа
 
Creator Чумаченко, Андрій
 
Description Соціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-11T13:10:17Z
2014-11-11T13:10:17Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Чумаченко А. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / Андрій Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 48-52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5206
 
Language uk