Запис Детальніше

Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу
 
Creator Островерх, Сергій
 
Subject спорт
шоу
фан-маркетинг
футбол
спортивний продукт
споживач
глядач
уболівальник
фанат
спонсор
конкуренти
бренд
658.62
 
Description У статті розкрито сутність, проаналізовано та обґрунтовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу, дієвого інструменту в сучасних умовах менеджменту професійного спортивного клубу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T09:48:48Z
2014-11-12T09:48:48Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Островерх С. Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / Сергій Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 57-61.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5210
 
Language uk