Запис Детальніше

Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів
 
Creator Сафоненко, Артем
 
Subject 336:334
 
Description У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. Досліджено роль персоналу у руйнуванні, сформованих автовиробником очікувань споживачів. Визначено місце менеджерів і консультантів з сервісу як ключових співробітників автосервісу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T09:59:11Z
2014-11-12T09:59:11Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Сафоненко А. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 62-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5211
 
Language uk