“Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
“Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні
|
|
Description |
31 травня поточного 2011 року у національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» в рамках Першого міжнародного книжкового ярмарку «Книжковий Арсенал» відбулася презентація українського видання книги Філіпа Котлера і Карен Фокс «Стратегічний маркетинг для навчальних закладів». Головний висновок з дискусії: положення книги є гостро актуальними і мають стати поштовхом до широкого суспільного обговорення шляхів реформування освітньої сфери України. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-12T10:11:22Z
2014-11-12T10:11:22Z 2011-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
“Стратегічний маркетинг для навчальних закладів” Філіпа Котлера і Карен Фокс – в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 70-72.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5213 |
|
Language |
uk
|
|