Запис Детальніше

Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description Питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ревізію своїх Директив та Керівництв. Деякі документи були переглянуті дуже грунтовно.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T12:43:05Z
2014-11-12T12:43:05Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 6-11.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5214
 
Language uk