Запис Детальніше

ISO і маркетинг. Дослідження та якість.

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
 
Creator Плахтій, Максим
Максименко, Ольга
 
Description Маркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T13:00:42Z
2014-11-12T13:00:42Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Плахтій М. ISO і маркетинг. Дослідження та якість / Максим Плахтій, Ольга Максименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 15-16.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5216
 
Language uk