ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
|
|
Creator |
Плахтій, Максим
Максименко, Ольга |
|
Description |
Маркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-12T13:00:42Z
2014-11-12T13:00:42Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Плахтій М. ISO і маркетинг. Дослідження та якість / Максим Плахтій, Ольга Максименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 15-16.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5216 |
|
Language |
uk
|
|