Запис Детальніше

Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні
 
Description Сьогодні Mystery shopping є поширеним та
важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність та розуміння керівниками компаній того факту, що насамперед необхідно думати про Споживача. Доведено, що набагато вигідніше розвивати довготривалі відносини з одним клієнтом, ніж завоювати багатьох на разові покупки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T13:10:07Z
2014-11-12T13:10:07Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 17-19.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5217
 
Language uk