Запис Детальніше

Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
 
Creator Андрієнко, Олеся
 
Subject потреба
попит
довкілля
екологічність товарів
екологічна стратегія
екологічна безпека
екологізація
demand
supply
environment
environmental goods
environmental strategy
environmental safety
greening
504:339.138
 
Description У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства.
The paper addresses the problem of greening consumer behavior and its incorporation into the marketing strategy of the company; the problems of environmental segmentation, positioning, product, pricing and communication policy of the company are analyzed in the paper.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T13:39:13Z
2014-11-12T13:39:13Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Андрієнко О. Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / Олеся Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 20-23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5218
 
Language uk