Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
|
|
Creator |
Андрієнко, Олеся
|
|
Subject |
потреба
попит довкілля екологічність товарів екологічна стратегія екологічна безпека екологізація demand supply environment environmental goods environmental strategy environmental safety greening 504:339.138 |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства.
The paper addresses the problem of greening consumer behavior and its incorporation into the marketing strategy of the company; the problems of environmental segmentation, positioning, product, pricing and communication policy of the company are analyzed in the paper. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-12T13:39:13Z
2014-11-12T13:39:13Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрієнко О. Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств / Олеся Андрієнко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 20-23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5218 |
|
Language |
uk
|
|