Запис Детальніше

Правила маркетингового руху

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Правила маркетингового руху
 
Creator Ширяєв, Вадим
 
Description За 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не можна робити при будь-яких обставинах!». Ці правила Вадим презентує на різноманітних конференціях і постійно доповнює. У 2011 році Вадим ініціював проведення дослідження з метою пересвідчитись, як вони працюють насправді. Дослідження охоплює понад 1000 російських керівників середнього бізнесу з метою виявити закономірності, які забезпечили їх успіх. Бажаєте знати, наскільки Ви успішний керівник? Протестуйте себе та свій бізнес на дотримання цих правил.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-12T14:06:07Z
2014-11-12T14:06:07Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Ширяєв В. Правила маркетингового руху / Вадим Ширяєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 31-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5220
 
Language uk