Правила маркетингового руху
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Правила маркетингового руху
|
|
Creator |
Ширяєв, Вадим
|
|
Description |
За 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не можна робити при будь-яких обставинах!». Ці правила Вадим презентує на різноманітних конференціях і постійно доповнює. У 2011 році Вадим ініціював проведення дослідження з метою пересвідчитись, як вони працюють насправді. Дослідження охоплює понад 1000 російських керівників середнього бізнесу з метою виявити закономірності, які забезпечили їх успіх. Бажаєте знати, наскільки Ви успішний керівник? Протестуйте себе та свій бізнес на дотримання цих правил.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-12T14:06:07Z
2014-11-12T14:06:07Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ширяєв В. Правила маркетингового руху / Вадим Ширяєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 31-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5220 |
|
Language |
uk
|
|