Запис Детальніше

Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки
 
Creator Гридін, Данило
 
Description В рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення.
Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T07:31:52Z
2014-11-13T07:31:52Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Гридін Д. Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ-маркетингу, не витративши ані копійки / Данило Гридін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 37-40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5221
 
Language uk