Технології формування власної торговельної марки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технології формування власної торговельної марки
|
|
Creator |
Смілянець, Віталій
|
|
Description |
В сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту. Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами створення відмінних характеристик торговельних компаній та додаткових цінностей для споживача. Це є підставою для подальшого розвитку теорії торговельного бренд-менеджменту та впровадження в практику діяльності роздрібних мереж в нашій державі. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T07:39:57Z
2014-11-13T07:39:57Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Смілянець В. Технології формування власної торговельної марки / Віталій Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 41-46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5222 |
|
Language |
uk
|
|