Запис Детальніше

Технології формування власної торговельної марки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технології формування власної торговельної марки
 
Creator Смілянець, Віталій
 
Description В сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту.
Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами створення відмінних характеристик торговельних компаній та додаткових цінностей для споживача. Це є підставою для подальшого розвитку теорії торговельного бренд-менеджменту та впровадження в практику діяльності роздрібних мереж в нашій державі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T07:39:57Z
2014-11-13T07:39:57Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Смілянець В. Технології формування власної торговельної марки / Віталій Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 41-46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5222
 
Language uk