Запис Детальніше

Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
 
Creator Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир
Личова, Ганна
 
Subject бренд країни
міжнародний імідж країни
country brand
international image of the country
 
Description Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни,
головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції.
The paper analyzes the most authoritative assessment methodology of brands.
The results of a study of the international image that was conducted among entrepreneurs in 22 countries during 2008-2009, are related in the work. The paper establishes factors shaping the country's international image, the main among which include foreign policy, level of education, and corruption.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T08:05:44Z
2014-11-13T08:05:44Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Старостіна А. Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу / Алла Старостіна, Володимир Кравченко, Ганна Личова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 49-58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5224
 
Language uk