Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
|
|
Creator |
Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир Личова, Ганна |
|
Subject |
бренд країни
міжнародний імідж країни country brand international image of the country |
|
Description |
Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни, головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції. The paper analyzes the most authoritative assessment methodology of brands. The results of a study of the international image that was conducted among entrepreneurs in 22 countries during 2008-2009, are related in the work. The paper establishes factors shaping the country's international image, the main among which include foreign policy, level of education, and corruption. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T08:05:44Z
2014-11-13T08:05:44Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Старостіна А. Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу / Алла Старостіна, Володимир Кравченко, Ганна Личова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 49-58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5224 |
|
Language |
uk
|
|