Запис Детальніше

Програма саморегулювання щодо дитячої реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
 
Description У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою просування відповідальності у сфері реклами для дітей. Адміністрування CARU здійснюється Радою Бюро кращих бізнесів (Council of better business bureaus - CBBB), що заснована представниками індустрії реклами для дітей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T08:11:47Z
2014-11-13T08:11:47Z
2011-05
 
Type Article
 
Identifier Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 59-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5225
 
Language uk