Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
|
|
Description |
У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою просування відповідальності у сфері реклами для дітей. Адміністрування CARU здійснюється Радою Бюро кращих бізнесів (Council of better business bureaus - CBBB), що заснована представниками індустрії реклами для дітей.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T08:11:47Z
2014-11-13T08:11:47Z 2011-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 59-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5225 |
|
Language |
uk
|
|