Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Description |
Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно співпрацюють з ЄС, приймаючи участь у підготовці розпоряджень та слідкуючи за їх дотриманням. У той же час визнається, що регулювання рекламної сфери має відбуватися через саморегулівні організації, оскільки на зміст, форму та метод подання рекламного матеріалу значною мірою впливають культурні смаки та відмінності у менталітетах націй. Те, що складає зміст прийнятного представлення жінок або чоловіків, може сильно змінюватися від однієї країни до іншої.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T12:50:23Z
2014-11-13T12:50:23Z 2011-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 5-10.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5231 |
|
Language |
uk
|
|