Запис Детальніше

Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно співпрацюють з ЄС, приймаючи участь у підготовці розпоряджень та слідкуючи за їх дотриманням. У той же час визнається, що регулювання рекламної сфери має відбуватися через саморегулівні організації, оскільки на зміст, форму та метод подання рекламного матеріалу значною мірою впливають культурні смаки та відмінності у менталітетах націй. Те, що складає зміст прийнятного представлення жінок або чоловіків, може сильно змінюватися від однієї країни до іншої.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T12:50:23Z
2014-11-13T12:50:23Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 5-10.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5231
 
Language uk