Запис Детальніше

Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
 
Creator Лерке, Стефан
 
Description Світова Федерація Рекламодавців (World Federation of Advertisers – WFA) – це голос рекламодавців з усього світі, що репрезентує 90% глобальних витрат на маркетингові комунікації (приблизно 700 млрд. дол. річно) через унікальну, глобальну мережу: 57 національних асоціацій рекламодавців з п’яти континентів, а також прямі мультинаціональні корпоративні члени. Через цю мережу, WFA репрезентує понад 10 тисяч бізнесів, що діють у широкому спектрі галузей на національному, регіональному та глобальному рівнях.
WFA має подвійну місію: боротися за відповідальні комерційні комунікації та полегшувати медіа середовище, що стимулює максимальну ефективність витрат на рекламу. Більше за посиланням: www.wfanet.org .
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T13:00:48Z
2014-11-13T13:00:48Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / Стефан Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 11-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5232
 
Language uk