Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
|
|
Creator |
Лерке, Стефан
|
|
Description |
Світова Федерація Рекламодавців (World Federation of Advertisers – WFA) – це голос рекламодавців з усього світі, що репрезентує 90% глобальних витрат на маркетингові комунікації (приблизно 700 млрд. дол. річно) через унікальну, глобальну мережу: 57 національних асоціацій рекламодавців з п’яти континентів, а також прямі мультинаціональні корпоративні члени. Через цю мережу, WFA репрезентує понад 10 тисяч бізнесів, що діють у широкому спектрі галузей на національному, регіональному та глобальному рівнях. WFA має подвійну місію: боротися за відповідальні комерційні комунікації та полегшувати медіа середовище, що стимулює максимальну ефективність витрат на рекламу. Більше за посиланням: www.wfanet.org . |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T13:00:48Z
2014-11-13T13:00:48Z 2011-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / Стефан Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 11-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5232 |
|
Language |
uk
|
|