Запис Детальніше

Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання
 
Creator Грей, Олівер
 
Description Саморегулювання працює, якщо підтримується більшістю фірм галузі. Саморегулювання – це норма у більшості країн Європейського Союзу. При цьому законодавство країни має залишати місце для роботи саморегулювання (тобто не всі аспекти діяльності слід обмежувати законами, деякі аспекти потрібно залишати для регулювання галузевими стандартами). До того ж, чітке визнання саморегулювання – це частина політики Євросоюзу. Саморегулювання повинно встановлювати чіткі правила. Всі ми маємо право відрізнятися від інших. Але все-ж таки всі ми повинні дотримуватися певних правил.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T13:29:13Z
2014-11-13T13:29:13Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Грей О. Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання / Олівер Грей // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 13-15.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5233
 
Language uk