Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
|
|
Creator |
Точиленкова, Наталія
|
|
Description |
Одним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T13:41:29Z
2014-11-13T13:41:29Z 2011-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Точиленкова Н. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Наталія Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 16-17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5234 |
|
Language |
uk
|
|