Запис Детальніше

Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
 
Creator Точиленкова, Наталія
 
Description Одним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T13:41:29Z
2014-11-13T13:41:29Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Точиленкова Н. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Наталія Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 16-17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5234
 
Language uk