Запис Детальніше

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі
 
Description Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі – це механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів та формуванню культури ринкових маркетингових відносин.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-13T13:45:52Z
2014-11-13T13:45:52Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі // Маркетинг в Україні]. - 2011. - № 4. – С. 18-28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5235
 
Language uk