Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ «Єврокар» відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого?...
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ «Єврокар» відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого?...
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-13T14:02:51Z
2014-11-13T14:02:51Z 2011-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ «Єврокар» відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого?... // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 29-37.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5236 |
|
Language |
uk
|
|