Запис Детальніше

Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно
 
Creator Стефанишин, Владислав
 
Description Сучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-14T07:38:38Z
2014-11-14T07:38:38Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Стефанишин В. Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / Владислав Стефанишин // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 4. – С. 38–44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5237
 
Language uk