Запис Детальніше

Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців
 
Creator Примак, Тетяна Олександрівна
 
Description Не зважаючи на наявний попит роботодавців на універсальних маркетингових комунікаторів в тому обсязі, як це потрібно згідно сучасних вимог ринку, підготовкою їх не займається жоден з вузів України.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-14T07:46:49Z
2014-11-14T07:46:49Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Примак Т. Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців / Тетяна Примак // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 46-52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5238
 
Language uk