Запис Детальніше

Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту
 
Creator Дмитрів, Анна Ярославівна
 
Subject ринок послуг вищої освіти
маркетингова освіта
вищий навчальний заклад
ціноутворення
market of higher educational services
marketing education
higher educational establishment
pricing policy
рынок услуг высшего образования
маркетинговое образование
высшее учебное заведение
ценообразование
339:378.1
 
Description У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто структуру ринку маркетингової освіти у Львові у 2011/12 навчальному році. Досліджено зв’язок між політикою ціноутворення та формуванням попиту на послуги вищої освіти за напрямом підготовки «Маркетинг».
The article describes the features of entrance examinations to higher educational institutions in 2011. A comparative analysis of the cost of education for the training direction "Marketing" in the Lviv higher educational institutions was carried out in the work. The paper deals with the structure of marketing education in Lviv in the 2011/12 academic year. The article studies the relationship between pricing and demand generation services to higher education for the training direction "Marketing".
В статье рассмотрены особенности вступительной кампании в высшие учебные заведения в 2011 г. Проведен сравнительный анализ стоимости образования за направлением подготовки «Маркетинг» в высших учебных заведениях г. Львова. Рассмотренa структурa рынка маркетингового образования в г. Львове в 2011/12 учебном году. Исследованa связь между политикой ценообразования и формированием спроса на услуги высшего образования за направлением подготовки «Маркетинг».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-14T08:10:17Z
2014-11-14T08:10:17Z
2011-07
 
Type Article
 
Identifier Дмитрів А. Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту / Анна Дмитрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 53-60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5239
 
Language uk