Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)
|
|
Creator |
Чудовська, Ірина
|
|
Description |
Метою даної статті є представлення гендерної складової у процесі здійснення досліджень за допомогою фокусованих групових інтерв’ю, що автоматично спрямовує нас до так званих якісних підходів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-14T12:06:28Z
2014-11-14T12:06:28Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чудовська І. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю) / Ірина Чудовська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 16-17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5250 |
|
Language |
uk
|
|