Запис Детальніше

Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)
 
Creator Чудовська, Ірина
 
Description Метою даної статті є представлення гендерної складової у процесі здійснення досліджень за допомогою фокусованих групових інтерв’ю, що автоматично спрямовує нас до так званих якісних підходів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-14T12:06:28Z
2014-11-14T12:06:28Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Чудовська І. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю) / Ірина Чудовська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 16-17.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5250
 
Language uk