Запис Детальніше

Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування
 
Creator Бакалінський, Олександр
 
Subject 338.47, 351.815
 
Description Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-17T08:16:36Z
2014-11-17T08:16:36Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Бакалінський О. Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / Олександр Бакалінський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 20-28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5252
 
Language uk