Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування
|
|
Creator |
Бакалінський, Олександр
|
|
Subject |
338.47, 351.815
|
|
Description |
Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-17T08:16:36Z
2014-11-17T08:16:36Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бакалінський О. Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / Олександр Бакалінський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 20-28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5252 |
|
Language |
uk
|
|