Запис Детальніше

Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
 
Creator Ковальчук, Світлана
Пугачова, Олена
 
Description У сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного
маркетингу стає Ambient Media, що викликає
потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-17T08:42:18Z
2014-11-17T08:42:18Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук C. Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / C. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 39-45.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5255
 
Language uk