Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
|
|
Creator |
Ковальчук, Світлана
Пугачова, Олена |
|
Description |
У сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-17T08:42:18Z
2014-11-17T08:42:18Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук C. Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу / C. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 39-45.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5255 |
|
Language |
uk
|
|