Запис Детальніше

Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів
 
Creator Лилик, Сергій
 
Description У сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є
визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх
ефективності, а також ефективності освітньої
сфери в цілому.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-17T09:42:20Z
2014-11-17T09:42:20Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Лилик С. Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів / Сергій Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 54-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5258
 
Language uk