Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів
|
|
Creator |
Лилик, Сергій
|
|
Description |
У сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх ефективності, а також ефективності освітньої сфери в цілому. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-17T09:42:20Z
2014-11-17T09:42:20Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик С. Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів / Сергій Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 54-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5258 |
|
Language |
uk
|
|