Запис Детальніше

Свідомий споживач як нова маркетингова цінність

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Свідомий споживач як нова маркетингова цінність
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description Світ маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі технічні можливості зайняти місце незалежного комунікатора у системі координат підприємство – споживач. Він сам може створювати інформаційні продукти та організовувати інформаційні приводи,провадити відкритий публічний діалог із підприємством. Це висуває нові завдання перед маркетологами, підприємствами та суспільством споживачів у цілому. Свідомий споживач став новою маркетинговою цінністю.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-17T10:19:56Z
2014-11-17T10:19:56Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 63-66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5260
 
Language uk