Свідомий споживач як нова маркетингова цінність
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Свідомий споживач як нова маркетингова цінність
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Description |
Світ маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі технічні можливості зайняти місце незалежного комунікатора у системі координат підприємство – споживач. Він сам може створювати інформаційні продукти та організовувати інформаційні приводи,провадити відкритий публічний діалог із підприємством. Це висуває нові завдання перед маркетологами, підприємствами та суспільством споживачів у цілому. Свідомий споживач став новою маркетинговою цінністю.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-17T10:19:56Z
2014-11-17T10:19:56Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. – С. 63-66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5260 |
|
Language |
uk
|
|