Запис Детальніше

Якісні методи дослідження

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Якісні методи дослідження
 
Creator Чиглінцев, Станіслав
 
Description В якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які вже задані самим інструментом (структурованим опитувальником-анкетою).
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-18T07:47:30Z
2014-11-18T07:47:30Z
2012-01
 
Type Article
 
Identifier Чиглінцев С. Якісні методи дослідження / Станіслав Чиглінцев // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 15-18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5276
 
Language uk