Якісні методи дослідження
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Якісні методи дослідження
|
|
Creator |
Чиглінцев, Станіслав
|
|
Description |
В якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які вже задані самим інструментом (структурованим опитувальником-анкетою).
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-18T07:47:30Z
2014-11-18T07:47:30Z 2012-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чиглінцев С. Якісні методи дослідження / Станіслав Чиглінцев // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 15-18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5276 |
|
Language |
uk
|
|