Який банер продає, а який просуває
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Який банер продає, а який просуває
|
|
Creator |
Євсюков, Олександр
|
|
Description |
Останнім часом рекламщики багато говорять про зниження ефективності банерної реклами. При цьому «банерки» у мережі виявляється усе більше, вона стає дедалі нав’язливішою і нахабно лізе у наш інформаційний простір. На скільки все ж вона ефективна, і що потрібно враховувати, якщо Ви бажаєте використовувати «банерку»? Максимально розгорнуті відповіді на ці та інші питання я постаралася отримати у одного з найбільш досвідчених фахівців у даній сфері - Олександра Євсюкова, директора з продажу рекламної мережі С8 Нетворк. Сподіваюся, моє інтерв’ю буде для Вас не тільки цікавим, але і принесе вимірну у межах Вашого маркетингового бюджету користь.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-18T09:30:47Z
2014-11-18T09:30:47Z 2012-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Євсюков О. Який банер продає, а який просуває / Олександр Євсюков // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 25-26.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5280 |
|
Language |
uk
|
|