Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі?
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі?
|
|
Creator |
Юркевич, Юлія
|
|
Description |
Всі пристойні компанії мають свої сторінки у Інтернеті. В одних їх більше, в інших менше, в когось вони гарніші, а в когось - інформативніші. Ці сторінки необхідно постійно підтримувати та просувати. І тут з’являється реклама, зазвичай насамперед контекстна. Можливо, і ще якась інша, але тільки якщо на це є додатковий бюджет. Контекст у Інтернеті давно став необхідністю для кожного бізнес-сайту. Чи насправді необхідно витрачати гроші на контекст та як це правильно робити?
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-18T09:39:26Z
2014-11-18T09:39:26Z 2012-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Юркевич Ю. Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? / Юлія Юркевич // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 27-28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5281 |
|
Language |
uk
|
|