Запис Детальніше

100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
 
Description Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-18T09:47:33Z
2014-11-18T09:47:33Z
2012-01
 
Type Article
 
Identifier 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Частина І // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 29-32.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5282
 
Language uk