100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році
|
|
Description |
Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-18T09:47:33Z
2014-11-18T09:47:33Z 2012-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Частина І // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 29-32.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5282 |
|
Language |
uk
|
|