Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів
|
|
Creator |
Гладунов, Олександр
|
|
Description |
Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент суспільної діяльності, де обертаються суттєві фінансові ресурси. Грант, певна сума коштів, яка надається громадській організації на безповоротній основі, найчастіше – від спеціалізованих міжнародних інституцій, є однією з основних форм фінансування у третьому секторі. Процес отримання грантів має багато спільного із залученням інвестицій у корпоративному секторі економіки. Саме цю подібність я вирішив проаналізувати детальніше. Водночас, лідери громадських організацій – це люди здебільшого молоді, котрі прагнуть першими відповідати на виклики, що постають перед суспільством. Думаю, що готовність до боротьби та ризику притаманні нашим громадським активістам не в меншій мірі, ніж героям славетних авантюрних романів Жуля Верна.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-18T11:54:41Z
2014-11-18T11:54:41Z 2012-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гладунов О. Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів (розділи з книги) / Олександр Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 49-55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5287 |
|
Language |
uk
|
|