Запис Детальніше

Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів
 
Creator Гладунов, Олександр
 
Description Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент суспільної діяльності, де обертаються суттєві фінансові ресурси. Грант, певна сума коштів, яка надається громадській організації на безповоротній основі, найчастіше – від спеціалізованих міжнародних інституцій, є однією з основних форм фінансування у третьому секторі. Процес отримання грантів має багато спільного із залученням інвестицій у корпоративному секторі економіки. Саме цю подібність я вирішив проаналізувати детальніше. Водночас, лідери громадських організацій – це люди здебільшого молоді, котрі прагнуть першими відповідати на виклики, що постають перед суспільством. Думаю, що готовність до боротьби та ризику притаманні нашим громадським активістам не в меншій мірі, ніж героям славетних авантюрних романів Жуля Верна.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-18T11:54:41Z
2014-11-18T11:54:41Z
2012-01
 
Type Article
 
Identifier Гладунов О. Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів (розділи з книги) / Олександр Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. – С. 49-55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5287
 
Language uk