Запис Детальніше

Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку
 
Creator Бутенко, Наталя
Кравченко, Володимир
Пащук, Лідія
 
Description Кафедра міжнародної економіки економічного
факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської спілки вчених-економістів 15 березня 2012 року провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-20T10:07:09Z
2014-11-20T10:07:09Z
2012-03
 
Type Article
 
Identifier Бутенко Н. Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку / Наталя Бутенко, Володимир Кравченко, Лідія Пащук // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 10-13.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5297
 
Language uk