Запис Детальніше

Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description Українська асоціація маркетингу щорічно
проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень.
Метою цього аналізу є визначення загального
обсягу ринку маркетингових досліджень, який
обраховується на підставі даних дослідницьких
агенцій про обороти компаній у відповідному
році, обговорення основних тенденції розвитку
ринку та його перспективи на найближчі роки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-20T10:16:25Z
2014-11-20T10:16:25Z
2012-03
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 2. – С. 14–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5298
 
Language uk