Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Description |
Українська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, який обраховується на підставі даних дослідницьких агенцій про обороти компаній у відповідному році, обговорення основних тенденції розвитку ринку та його перспективи на найближчі роки. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-20T10:16:25Z
2014-11-20T10:16:25Z 2012-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 2. – С. 14–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5298 |
|
Language |
uk
|
|