Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету
|
|
Creator |
Окландер, Михайло Анатолійович
|
|
Description |
В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-20T13:15:44Z
2014-11-20T13:15:44Z 2012-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / Михайло Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 40-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5302 |
|
Language |
uk
|
|