Запис Детальніше

Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету
 
Creator Окландер, Михайло Анатолійович
 
Description В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-20T13:15:44Z
2014-11-20T13:15:44Z
2012-03
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / Михайло Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 40-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5302
 
Language uk