Запис Детальніше

Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету
 
Creator Онищенко, Володимир
 
Subject університет
маркетингова діяльність
ринок
339.138:378.4
 
Description У статті розглянуто концептуальні засади організації маркетингової діяльності університету як активного учасника інноваційного процесу. Визначено сучасні особливості позиціонування університету на ринках освітніх послуг і науково-технічної продукції. Запропоновано організаційні зміни в структурі університету.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-20T13:36:37Z
2014-11-20T13:36:37Z
2012-03
 
Type Article
 
Identifier Онищенко В. Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету / Володимир Онищенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 60-69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5305
 
Language uk