Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету
|
|
Creator |
Онищенко, Володимир
|
|
Subject |
університет
маркетингова діяльність ринок 339.138:378.4 |
|
Description |
У статті розглянуто концептуальні засади організації маркетингової діяльності університету як активного учасника інноваційного процесу. Визначено сучасні особливості позиціонування університету на ринках освітніх послуг і науково-технічної продукції. Запропоновано організаційні зміни в структурі університету.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-20T13:36:37Z
2014-11-20T13:36:37Z 2012-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Онищенко В. Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету / Володимир Онищенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 60-69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5305 |
|
Language |
uk
|
|