Запис Детальніше

Етапи маркетингу аудиторських послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етапи маркетингу аудиторських послуг
 
Creator Тультаєв, Тимур
 
Subject 339.138
 
Description У статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських
компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності
маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу аудиторських компаній і формування ними лояльної споживчої аудиторії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-24T09:56:44Z
2014-11-24T09:56:44Z
2012-05
 
Type Article
 
Identifier Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг / Тимур Тультаєв // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 33-38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5312
 
Language uk