Етапи маркетингу аудиторських послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етапи маркетингу аудиторських послуг
|
|
Creator |
Тультаєв, Тимур
|
|
Subject |
339.138
|
|
Description |
У статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу аудиторських компаній і формування ними лояльної споживчої аудиторії. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-24T09:56:44Z
2014-11-24T09:56:44Z 2012-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг / Тимур Тультаєв // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 33-38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5312 |
|
Language |
uk
|
|