Social CRM: керуючи досвідом клієнта
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Social CRM: керуючи досвідом клієнта
|
|
Description |
Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати поширення інформації про компанії.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-24T10:03:25Z
2014-11-24T10:03:25Z 2012-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 39-40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5313 |
|
Language |
uk
|
|