Social CRM: керуючи досвідом клієнта
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Social CRM: керуючи досвідом клієнта
					 | 
		|
| Description | 
															Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати поширення інформації про компанії.
					 | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2014-11-24T10:03:25Z
					 2014-11-24T10:03:25Z 2012-05  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 39-40.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5313  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|