Запис Детальніше

Social CRM: керуючи досвідом клієнта

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Social CRM: керуючи досвідом клієнта
 
Description Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати поширення інформації про компанії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-24T10:03:25Z
2014-11-24T10:03:25Z
2012-05
 
Type Article
 
Identifier Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 39-40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5313
 
Language uk