Запис Детальніше

Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти
 
Creator Красовська, Олена
 
Subject світовий ринок вищої освіти
маркетинг освіти
маркетингові дослідження
методи маркетингових досліджень
маркетингова діяльність
world market of higher education
marketing education
marketing research
marketing research methods
marketing activity
658.8:378
 
Description Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.
To develop a balanced marketing policy in higher education information on market processes and trends in the industry is needed. Marketing research acts as a tool in getting the information. Marketing research of global higher education market makes it possible to determine the main trends and factors influencing its development.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-24T10:23:12Z
2014-11-24T10:23:12Z
2012-05
 
Type Article
 
Identifier Красовська О. Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти / Олена Красовська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 41-49.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5314
 
Language uk