Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
|
|
Description |
Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – не сподобався» – ось методи і стилі, які об’єктивно присутні у більшості компаній. Зрештою прийшло розуміння, що навчання окремо взятого фахівця – занадто коштовне задоволення для будь-якої компанії. Українська Асоціація Маркетингу запропонувала спеціалізовані курси. Головне досягнення курсів – це об’єднання досвіду та систематизація знань основних експертів даного ринку. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-24T11:39:25Z
2014-11-24T11:39:25Z 2012-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 50-52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5315 |
|
Language |
uk
|
|