Запис Детальніше

Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
 
Description Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – не сподобався» – ось методи і стилі, які об’єктивно присутні у більшості компаній. Зрештою прийшло розуміння, що навчання окремо взятого фахівця – занадто коштовне задоволення для будь-якої компанії. Українська Асоціація Маркетингу запропонувала спеціалізовані курси.
Головне досягнення курсів – це об’єднання досвіду та систематизація знань основних експертів даного ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-24T11:39:25Z
2014-11-24T11:39:25Z
2012-05
 
Type Article
 
Identifier Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 50-52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5315
 
Language uk