Запис Детальніше

Стратегія просування консалтингової компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія просування консалтингової компанії
 
Creator Хомченко, Богдан
 
Description Стаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових послуг на ринок.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-25T08:21:15Z
2014-11-25T08:21:15Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Хомченко Б. Стратегія просування консалтингової компанії / Богдан Хомченко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 25-33.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5333
 
Language uk