Запис Детальніше

Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
 
Creator Гавура, Анна
 
Description Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-25T08:29:18Z
2014-11-25T08:29:18Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Гавура А. Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / Анна Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 34-36.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5334
 
Language uk