Запис Детальніше

Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
 
Creator Пащук, Лідія
Голобородько, Ірина
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-25T08:58:36Z
2014-11-25T08:58:36Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Пащук Л. Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Лідія Пащук, Ірина Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 37-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5335
 
Language uk